Fredag-Början på helgen

Har precis brännt ut en ny bland skiva som pumpar på HÖG volym. Men enegin har inte kickat in än =(
Jobbar hela helgen & gossen ska sova hos mormor & hjärtat ska gasa. Vad 17 ska jag göra?
Har funderingar på att åka hem till min underbara Sandra & hennes söta dotter efter jobbet. Vill inte komma hem till ensamheten.
Helgen då jag jobbar brukar kännas tom & höjdpunkten är söndag kvällarna då jag hämtar upp gossen igen <3
Sitter & funderar på om jag ska börja jobba tidigare idag. Men gossen visste inte imorse om han ville till mormor innan eller efter mitt jobb. Så får iallafall vänta tills han kommer hem från skolan. Jag hoppas nästan på att han vill åka dit ikväll så jag hinner gosa med han lite till hehehe..
Så innan dess ska hemmet genomgå sin dagliga upprustning =)
Vad ska ni hitta på i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0