Lyckad resa

Har verkligen inte haft någon lust eller ork att sitta här.
Var uppe i vår vackra huvudstad & rättade till min nack kota. Efter det har jag varit konstant trött. Hade kunnat sova dygnet runt om det varit möjligt.
Men är verkligen glad att jag gjorde detta. Min smärta i nacke, rygg & svank är som bortblåst =) Så nu håller vi tummarna att resultatet håller i sig.
Ska upp igen i slutet av månaden för en finjustering & kontroll =)
Enda nackdelen med detta var att det har kostat mig en förmögenhet, men det har det varit värt hehehee..

Fick ju även tid att busa en massa med min underbara syster yster =) Den återkommande kommentaren var "Gud vad vi är lika" Hahahahaa.. Kändes nästan som om vi bodde i tunnelbanan under det dygnet.

öloi
Bara synd att hon bor så många mil ifrån. Men snart kan vi ses igen =)

iuyhj


Kommentarer
Postat av: A

Glad att allt gick bra gumman <3

2011-03-10 @ 20:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0