Full ös. Medvetslös

Snacka om att ha haft fullt upp hela långa dagen. Började dagen med att städa lite smått, men tröttnade snabbt & fastnade på datan istället =)
Sen var det snabbt iväg till Helsingborg där jag svängde inom Bolaget & Game stop & sen till mamma & lämnade gossen. Sen snabbt iväg till jobbet & kastade mig in i stressen igen =)
& ni som nu känner mig väl, skratta inte! Jag har en tendens att skapa mig ännu mer projekt när jag redan har en hel del annat att göra. Jo så här är det. Min rast gick åt att snabb handla på jobbet & va kom jag på då. Jo, jag ska färga håret. Så när jag slutade jobbet stack jag in på Willys & handlade maten till morgon dagen & sen hem.
När jag kom hem var jag så hungrig att jag trodde jag skulle spy. Så värmde en pan pizza & sen satte jag igång med projekt färga håret. Snyggt blev det, men nu står jag här & är inte klar med det jag skulle gjort innan sängen. & som inte det vore nog så sitter jag nu här framför datan igen. GAAAAAAAHHH Jag blir knäpp på mig själv =)
Dumma mamma!! Hahahahaaa Inget illa menat nu, men det va hon som sa att jag skulle in på Facebook & kolla en länk =) & va hitta jag då? Jo ett mail från "min kusin" Shit så glad jag blev.
Saken är den att för ett bra tag sen skrev jag ett mail till en kvinna i England & frågade om det var hon som var min "pappas" syster. & då skrev hennes dotter att så va fallet =D Så nu är min faster funnen & även en kusin =) Lycka eller vad!


Kommentarer
Postat av: sandra

kan du inte visa en bild på hur håret blev?

vilken färg?

2011-03-26 @ 00:58:26
URL: http://saaaandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0