Dag för dag

Kanske dax för en liten uppdatering.

Har haft 4 härliga lediga dagar. Blev en hel del mys me lillkillen. Vi va på bio i lördes & tittade på Rango. Den va sådär. Hade sina ljuspunkter, men inte så där att man vill se den igen. Men vi hade mysig kvalitets tid & det var det viktigaste <3

I söndes kom min UNDERBARA familj. Vi åt god mat som min morbror hoppade in & hjälpte mig med =)
Fick även super duper presenter & firandet av min födelsedag var toppen. Riktigt nöjd va jag <3

I måndes (sista dagen på ledigheten) firande jag min 28års dag med att göra Absolut ingenting =)
Hade verkligen ingen ork till någonting. Så det blev en riktigt lugn dag.

Igår va jag åter tillbaka till jobbet. Insåg så fort jag steg in på lagret att jag kommer ha en hektisk vecka. Men det gillas. Älskar känslan av attt sätta upp mål för dagen & sen kämpa för att klara dom. Då känns det riktigt härligt att stämpla ut sen & bege sig hem.

Idag plockar jag här hemma innan jag ska jobba.
Stör mig enormt på att min spegel fortfarande inte kommit upp & funderar på om jag ska se om jag får upp den när jag kommer hem ikväll. Får se hur det blir med den saken.

Imorgon tänkte jag fixa lite saker i stan innan jobb. Får även se om jag får ett "frukost" besök =) 
På fredag ska jag handla hem mat.
På lördag kommer mina underbara vänner & firar att jag blivit lite lite äldre =)

Så denna veckan är helt klar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0