Slutmål

Just nu är jag inne i en period att jag vill handla en massa till hemmet. Jag har en lista som jag håller på & bokar av, men jag vill nå målet NU! Jag hatar vänta. Men så är det väl med det mesta.
Hade planer på att åka till Ikea nästa vecka, men jag får inse att pengarna inte räcker till så mycket lyx denna månaden. Min resa kommer dra det mesta. Men det är det värt.
Kan jag få vakna upp smärtfri så är det guld värt.
Men jag börjar bli nervös. Nervös för flygresan, nervös för läkarbesöket, nervös för att ha svårt att hitta dit, nervös för att hinna med hemresan igen, nervös för hur det faktiskt kommer kännas i kroppen efteråt. Ja som ni märker så börjar nerverna spela mig ett spratt.


Kommentarer
Postat av: A

Vart ska du flyga gumman? Finns det ingen som kan följa med dig som trygghet?

2011-02-24 @ 16:47:02
Postat av: A

Lycka till gumman <3 Smakerna jag har för denna veckan är kyckling,kaffe,choklad,persika,blåbär,svamp,grönsaker,tofeffe och nåt annat ifrån det gröna..



äckligt som fan

2011-02-25 @ 19:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0