Mår illa

Usch så nervös jag är nu.
Håller på & städar undan i hemmet så man slipper komma hem till smuts. Har bara klädkammaren & disken kvar. Sen blir det sängen.




Sen upp tidigt imorgon & duscha & packa ner lite saker i en väska. Sen till jobb & SEN, sen bär det av till flygplatsen. Usch. Inte skojigt att sitta där & uggla & sen va nervös. Ska snart springa ner till bilen & hämta mp3 spelaren & föra över lite ny musik, & sen blir det en ny bok på jobb så jag har nåt att sysselsätta mig med under resan.
Nu tänkte jag fortsätta med mina måsten så jag kan komma i säng snart.

Önska mig Lycka till!!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Vet du vad! Jag tycker du ska strunta i klädkammaren den rymmer inte medans du är borta.

Istället packar du det du ska ha med dej så är det klart och du slipper i morgon för tänk om du försover dej.

Lycka till med resan och läkarbesök det kommer att gå bra.

Love you lilla Trollungen min <3

2011-02-26 @ 22:16:03
Postat av: Elisabet Bettiz

Goa Gumz<3 jag håller med Mamma Mu ;)

O ta det lugnt ikväll, hitta ny musik till din spelare i lugn o ro...

Lycka till med resa o läkarbesök ;)

Jag håller alla mina tummar o du finns ofta i mina tankar.... Men speciellt extra mycket sönd/månd :)<3



Många kramizar <3<3<3<3

2011-02-26 @ 22:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0