pust & suck

Nu är hemmet nästan klart.
Men sitter & funderar på om jag ska påbörja gossens rum idag eller om jag ska vänta med det?
Kan nämligen inte ens komma in med den rena tvätten i garderoben så stökigt han har det "suck"
Men det blir nog till att bara avsluta vikandet av tvätten & ta det sista i badrummet.
Sen vill jag tända lite ljus & starta en film.
Det är ett underbart avslut på en mycket låång dag.

Imorgon efter jobb börjar en massa pendlande så att jag kan få hem min prins som just nu befinner sig hos min underbara mamma.
Ser verkligen inte fram emot det.
Brukar nämligen va helt slut efter en jobb helg & då vill man bara hem & slappna av & ladda lite energi för arbetsveckan som börjar innan den andra slutat.

Men får väl längta till fredag då min ledighet börjar. Då går jag av mitt långa pass på 2veckor & det ska firas med ett bio besök ihop med Sara, Christina & alla barnen.
Rio är inbokad & mys på full nivå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0