Parteej

Blir först ett inlägg om min födelsedags fest =)
Guud så kul det var. När jobbet va slut snabbade jag mig hem & dök in i duschen. Skulle ju hinna steka en himla massa färs =)
Det dröjde inte länge förens gästerna kom. & med sig hade dom en underbar present. Jag fick en dag på Erikslund hotellet. Spa & 3 rätters middag. Helt underbart. Snacka om att man har goa vänner omkring sig hehehe.
Så det ska jag boka in mig på rätt snart på en ledig dag.

Efter maten & en hel del alkohol intag kom Sing staret fram. & jo jag hade rätt. Dom 3 som va helt emot detta, va dom som sjöng mest & hade riktigt skoj =) Så kan ju avslöja att det blev en massa skratt.
Sen rätt sent skulle vi ta bussen in till stan, men efter att Sara startat larmet för sina cigg & en hel del annat skoj så missade vi givetvis den. Men vi hade turen att vi hade 2 nyktra i sällskapet så vi fick skjuts ner till M&M där vi började kvällen ute med en mycket snabb drink. Sen gick vi över till Morris & en hel del dans.
Va så skoj att se att alla hade riktigt roligt & alla bjöd på sig själva.

Här bjuder jag på lite bilder från kvällen.

party

party 2

party 3

party 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0