Mitt liv=Stress



Som vanligt så STRESSAR jag en hel del.
Idag blev det att hoppa in tidigare på jobbet, så hemmet fick vänta. & kan ju säga att denna jobbedagen var verkligen annorlunda. Massa saker hände på en & samma gång. Det gällde verkligen att hålla huvudet kallt & beta sig igenom en sak i taget.
Så efter denna dagen kommer jag bege mig mycket tidigare till jobbet imorgon. Istället för att börja 14:00 Så börjar jag 7:00.
Men men bättre i lönekuvertet sen =)

När arbetsdagen började närma sig sitt slut fick jag tjata ut en kund & sen när kvällsrutinerna va avslutade fick det bli en rask promenad till stan ihop med Armina & Pernilla. Men en bit ifrån busshållsplatsen så såg jag att bussen redan va framme. Så det va bara till att börja springa för livet. Tur att det var en snäll chafför som stannade på vägen istället för att bara köra förbi mig =)
Sen när jag kom hem så fick jag sätta igång med projekt hushålls sysslor. Men nu är Äntligen allt klart & jag kan hoppa ner i den uppvärmda sängen.
Tur att man har lite lyx efter en sån här hel snurrig dag.
Så nu tänkte jag inte förgylla er med mer läsning för nu ska jag göra sällskap i sängen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0