Mår toppen

Nu börjar hemmet skina riktigt rejält. Nu kan man nästan slicka på väggarna =)
Så snart beger vi oss ut på promenad i det strålande solskenet. Blir en promenad ner till stranden & på hemvägen svänger vi in & handlar lite god middag.
Ska bara hinna slänga in en maskin tvätt först. Härligt när man kommer hem sen & möts av den rena lukten.
Borde även Dyka in i förrådet & leta upp min skinnjacka. Ska lämna in vinterjackan på tisdag på kemtvätten så den sen är klar för att packas ner till nästa vintersäsong.
Får se om jag passar på att ta lite bilder idag. Har varit väldigt dålig på det sista tiden. Men min mobil hitta en ny ägare så den jag har nu tar ju inte precis bra bilder & ny kamera har jag inte fått loss tummarna till att köpa. Får se om jag hittar nån imorgon kanske.

Kram på er i solskenet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0