Ledig Lördag

Idag åkte jag & gossen in till stan. Vi hade ett biobesök inbokat ihop med Sara, Robin, Christina, Gustav & Isabell.
Filmen vi tittade på va Rio i 3D. En riktigt toppen film. Det hans även med en fika på Espresso house. Smaskigt smaskigt =)
Sen när vi landat hemma så va det projekt Stor städning. Gossens rum blänker nu =) Känns så skönt att få utröjt alla hans leksaker nu. Nu har han bara Lego & en liten liten låda med lite smått i kvar =) Så nu borde det vara lättare för honom att hålla ordning. Sen blev det att leka med snabeldraken & moppen i resten av hemmet också. Platsen under trappan fick också smaka på att bli rent & fint. Sen resten tar jag imorgon för nu är hjärnan helt slut.
Men imorgon hoppas jag att solen tittar fram, för då ska jag passa på att vara ute & njuta. Känns som hela kroppen skriker efter det. Kanske passa på att grilla lite & bara mysa.
Nu ska jag snart bädda ner mig i sängen & mysa lite =)
Fast ska först städa undan sakerna jag lagt där hahahaa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0