Hel nöjd

Det är så härligt när man kommer hem efter en dag på jobb & känner sig helt nöjd.
Har inte varit många lugna stunder idag & jag känner att jag har presterat på Topp =)

Men sen kommer ångesten när man kommer hem & man inser att det bara är till att fortsätta i samma tempo.
Så jag starta stereon & körde igång en bland skiva & städar för fullt. (Ja inte nu när jag tar en rök & kaffe paus hehehee)

På måndag tänkte jag dra ner till Friskis igen. Känns i hela kroppen att det är dax att sätta i hårdhandskarna igen. Slut med godsakerna & fram med nutriletten igen =D
Ska ju va fit snart igen hehehee. Ingen lust att köpa en ny sommar garderob.
Har ni några bra tips till att komma tillbaka till sin gamla vikt igen????

Nähepp nu får det vara slut pausat.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nutrilette testa jag innan...riktigt skummig smak bara å neråt gick det långsamt :P Du ser så smal ut på bilderna, har du gått upp mkt eftersom du ger dig på bantning gumman?

2011-04-10 @ 00:50:51
Postat av: A

glömde skriva min fina bokstav =)

2011-04-10 @ 00:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0